A great WordPress.com site

MANGULICA (2)

Nastavak počinjem sa opisom zašto sam, u mom  imeniku  crnogorskog bezdanog  bagrizma (od riječi – bagra, i bagre) , Saši Markoviću nađenuo jedino pravo ime – mangulica? Radi se o vrsti dugodlake, kovrdžave, bijele prasice,  odgajene u Šumadiji i poznate još pod imenom – Šumadinka. Osim toga  Marković (Mangulica)  bio je suorganizator jednog od najpodlijih udbaških napada na mene, kada je pokušavao, svim silama, godine 2010-te, da me proglasi epileptičarom, u prevodu – ne slušajte Slavka nikako, on ne zna što priča, on je epileptičar!

Naravno, naređenje za ove sramotne izdaje svega ljudskog, došlo je sa vrha crnogorske mafije. U prethodnoj  izdaji  našli su se povezani: rođena braća Ivo Dujov Martinović,  koji je bio i pošljednji počasni predsjednik LSCG, a sa kojim sam bio prijatelj preko trideset godina;  Dejo Dujov Martinović, njegov sam vjenčani kum i prijatelj preko dvadeset godina, te Saša Aleksić, bivši gradonačelnik LSCG na Cetinje, i moja bivša snaha dr Zorana Terzić (Perović), nekadašnja supruga pokojnog mi brata dr Ratka Perovića,  mafijaška suvlasnica, sa rođenim bratom Miodraga Perovića, šefa Druge familije,  Milom Perovićem ili njegovom sadašnjom ili bivšom suprugom,  suvlasnica je  sijaseta mafijaških “apoteka”  po Crnoj Gori. Dr Zorana je teška  milione. Ja nikakve veze sa epilepsijom nemam, a i da sam imao, ekipa izdajnika morala je da zna da je epilepsija odavno izlječiva bolest, pogotovo dr Zoranica,  ali…Takođe, nikad i nikakve veze nijesam imao sa alkoholizmom, ni sa ludilom, ni sa pucanjem po svim šavovima, ni sa ko zna još kakvim udbaškim lažima.

Predlažem braći Martinović, kako ne bi više smradom i glibom kaljali časno prezime Martinović, da ga promjene, u odgovarajuće, precizno, tačno i jasno prezime – Dujovičić, a sve po tati, pokojnome Duju, jednoj od najvećih bagri ikad rođenoj u Crnoj Gori. Mogu se prezivati i  Desančević, po mamici Desi, nema greške. . .Za ostale pomenute je jasno kao dan, da se istinito prezivaju  Tvorović, po izdajniku Miku Živkoviću, Tvoru od Kotora.

Iva Martinovića zovem Veliki jorkšir, prasicom koja se odlikuje izrazito dugačkim i vrlo razvijenim, kuljatim stasom i jakim butovima, plećkama, koljenicama i papcima, kao i širokom glavom te dugačkom njuškom. Stalno rije praseći gnoj, uživa u bazdu.

Njegovog brata Deja zovem glistom, i to onom vrstom koja pobijesni u stomaku ljudskom, u koji dođu podlom prevarom,  ali se ubijaju  vršenjem nužde. Spirale ljudskog izmeta  omiljena su boravišta  dejanitis glistidisa. Ova glista ima bradu i dugu kosicu, tako je veći frajer.

Sašu Aleksića, vječitog studenta elektrotehnike,  bukvalno sam naćerao da završi fakultet! Obučio sam ga, totalno nepismenog i neobrazovanog,  za tehničko uređivanje novina i  novinskih sajtova. Doveo sam ga za urednika našeg stranačkog glasila “Respekt”,  za koje on laže kako ga je on osnovao, a ne ja. Takođe, ja sam osnovao DNM ( Daily news of Montenegro), a on laže kako ga je on osnovao. Takođe, “uređivao” ga je po mom navođenju. Aleksića zovem krastavom žabom, skraćeno – krastača. Kod ove vrste, ženke su veće od mužjaka.Ružna je, nezgrapna i neskladna. Koža joj je posuta boginjavim kvrgama i  bradavicama.Podmetnuo mi je dvije špijunke.Razbio sam ih.

Dr Zorana Terzić ( tobožnja Perović) je škoprpija koja posjeduje neurotoksičan otrov. Odbrana je sljedeća: zgaziti ih, uzalud im otrovom napunjeni rep i spremne na ubod žaoke, od njih ne ostane ništa, samo ogavna fleka.

Mangulica (Saša) Marković me prevarom naveo da krstim njegovu tek rođenu šćerku. Time me je, nadao se,  prevario, jer je znao da nema više toga majčinoga sina, ili te majčine šćeri, kojima bih kumovao. Zašto? Skoro svi su me kumovi, slušajući udbu, izdali. Molbu da mu krstim tek  rođenu mu šćer, nijesam mogao odbiti, a trebao sam, ali. . .  Taj svečani i  divni čin obavljen je u ruskoj crkvi Sv. Petra i Pavla, u Karlovim Varima. Trebao sam, opet na njegovu molbu, da krstim i njegovog novorođenog  sina. Što je sve ovo značilo? Nikako iskrenost, ni poštovanje prema meni, u njegovom nesojstvu  takvih slojeva nema, ali je perfektan glumac. To je bio Manguličin pokušaj da njegov, i njihov, udbaški napad na mene, prođe uz moje ćutanje, jer: kumovi smo, zaboga. Braćo Martinović (Dujovčić) neće on na vas udariti, i vi ste mu kumovi, a pogotovo ne na tebe Zorana, pa snaha si mu! A na Helenu, nikako!

Kumstva Manguličina su,kao i takozvana prijateljstva,  dakle,  bila projektovana kao odbrana zločina koji će uslijediti prema meni, sve počev od “epilepsije” pa nadalje, sve do “alkoholizma”, a to se zove – monstruozno manipulisanje sopstvenom đecom i “prijateljstvima” zbog  pokušaja ostvarenja udbinog cilja:  moje ljudske i političke diskvalifikacije, odnosno – moje smrti!  Druge definicije nema!

Kada se svi događaji, o kojima govorim, povežu, počev od “epilepsije”, pa provokacija od strane  teškog udbaša i izdajnika LSCG Raja Vulikića zvanog Šekspir (Svetom Šekspiru na zdravlje i u grobu) o čemu sam pisao, pa tobožnjeg trosatnog intervjua koji sam dao za jednu talijansku kuću, a radilo se o podmetnutoj mi agentici koja nikad nije napravila ni najkraću emisiju o tom intervjuu, niti mi je ikad poslala dogovorenu kopiju istog, i to bez obzira što joj je pisano petnaestak puta da obećanje ispuni, pa do otvorenog pokušaja mog ubistva  u Hercegnovom,  navodnog suđenja interventnom policajcu koji je pokušao da me ubije,njegove smrti.

O Mangulici sam počeo da pišem, o njegovoj lažnoj knjizi “Manifest protiv imperije” koju on, tvrdim, nije mogao da napiše, jer je on totalno nepismen, neobrazovan, pojma s pojmom nema o čemu “piše”. Knjiga mu je napisana od strane nekog drugog, velikosrbina sigurno,  i data mu na potpisivanje uz nagradu titulom magistra, jer Mangulica  naručiocu knjige treba u Crnoj Gori, sa  titulom magistra, i kao antiamerikanac podržan od same zločinačke i krvave mašinerije  velikosrpstva, koja nije ništa drugo nego:  ideološka kopija – nacizma! Što je bilo Manguličino članstvo u svetom LSCG? Gola laž!

Da bi se linija udbinog plana potpuno shvatila, i Maguličino djelovanje,  ovaj današnji tekst je bio neophodan.

Nastavak slijedi!

Comments on: "MANGULICA (2)" (25)

  1. Ahahahahah!!! Bravo Slavko! A neka sto im prava imena nadijevas nego ovakvog crnoga humora nidje na svijet nema. Na to sam se podiga a ko to ne skonta , sto vele, ili je lud ili mu noge smrde! 🙂 Ja odje redovno na blog dolazim i ne propustam ni jedan tekst a u realnosti pricam uvjek o Vama gosp. Slavko i najjace od svega ljudi koji nisu internet ni otvorili ni googlali bar ime Slavko Perovic pricaju mi kad ih pitam gleda li ko Slavka , dje? Vele: “A cuo sam da se propio” “Nije dobro” Onda idu sledece: “Ti znas brate da sam ja vazda bio za tu ideju al izgleda da Slavko nije dobro i mnogo pije”! Ahahahahaha.. JA im kazem imate li internet? 🙂 Pa posjetite njegov privatni blog na internet i pogledajte redovno pisanje covjeka za kojeg to tvrdite! Ja im govorim – a ne pije zaisto vise od mene! A ja pivo cugnem na plazu i jos par i to je to! Do cega idu rekla kazala i radio Mileva!!! 😀 A sve coce “liberali” predstavljaju mi se “a brate ovo ono ja sam vazda bio za to ALI..” i to ALI im se otegne i zasniva na djecjim pricama bla bla bla Slavko ovo ono, pije, drz ne daj.. A ni jedan od njih nije ni procita ovaj blog odje! Srcem bi zelio ako moze da mi se omoguci susret sa Vama gosp. Slavko Perovicu! Sve cu pokusati! Od srca hvala za sve! ZIVJELA ISTINA!

  2. Ka’ da bi ovakvi dibidus i pickica ima i znanja i muda da napise sto protiv Amerike. Tutnula mu je u ruke tu skrabotinu sama CIA da bi imali izgovor za prisluskivanje i pracenje svega zivog i mrtvog. Njih interesuje statistika-koliko ih je procitalo skrabotinu, ko i kakvo misljenje ima, ko se slaze, a ko ne. Ko pada na to baljezgarenje, a koga boli neka stvar i za jedne i druge. Mene licno je jasno ka dan da je Crna Gora rusko-americka teritorija, da i jedni i drugi imaju interesa od ove rupcage i da su “poslove” podijelili na ravne casti.
    A, sto se tice alkoholizma, pa nema te kuce u ovi bezdan od zemlje dje nema bar po dvije notorne pljanice-neka se prvo zagledaju u svoje kuce i svoje nesoje i probisvjete, pa tek onda spocitavat drugome i brojat casice. Sto ne pricaju o gazdi koji ima sina za zenidbu, a pravi djecu po bijelom svijetu? Kako da ne, obavezno. Ne smiju prnut…Neka odjebu svi, jadovi!

    • Milo Djukanovic ima vanbracno dijete! Manekenka je ta budala! ZIVIO MONDO! Dobro me potsjeti!

  3. Knjigu te parsice u Vijesti falio Miško Đukić u posebnoj kolumni. Očito se obojica dala u rabotu. Aleksiću se Marković zahvaluje tokom promocije knjige u neku beogradsku knjiažaru. Dok prasica sere držeći mikrofon ko Sinatra, Dojčinović, Avramov i Samardžić koji su navodno recenzenti – zijevaju od dosade, pa je očito da su oni pravi pisci knjige poturene policijskom plaćeniku Markoviću. Ko student je špijavao za Slobovu policiju, pa za Milovu, sad špija za Nikolićevu. Pogan kakva se rijetko sreće

  4. Angus Young said:

    Srecan rodjendan i svako dobro ti zelim, Slavko. Zivio!

  5. Wild Montenegro said:

    U ZDRAVLJE SLAVKO!!! POŽIVI NAM JOŠ, KOLIKO TI DUŠA IŠTE! Veliki pozdrav iz Nikšića!

  6. Sile Andrijasevic said:

    Zelim ti puno zdravlja, srece i radosti!! Srecan ti Rođendan Sjale!!

  7. Aleksandar Radulovi'ć said:

    Sa srećom. Veliki pozdrav Tebi i tvojoj familiji.

    Aco

  8. Srećan rođendan i da nam živite još dugo dugo dugo godina u zdravlju, miru i ljubavi. Srećan Ilindan onima koji slave danas. A ja imam jednu želju, da se se borimo za našu Crnu Goru, da se održi nezapamćeni miting liberala, da ovaj narod diše uz LSCG, da pod crnogorskom zastavom i uz riječi i prisustvo Slavka Perovića srušimo okove ovoj gori napacenoj i da slobodno živimo!
    E VIVA MONTENEGRO!!!

  9. Slavko,

    srecan rodjendan i da te dobro zdravlje posluzi jos dugo, dugo, dugo… Cesto se vidjam sa nekima liberalima, mojima drugovima, sa kojima sam prosao citavu ovu nesrecnu Crnu Goru pjevajuci o slobodi i svima nam je zajednicka jedna konstatacija: SVE sto se desava ovaj narod je htio i zasluzio! Neka mu je bericetno!!! 95% ljudi su jedna te ista fotokopija NAKAZE kao osnovnog cinioca drustva. 5% su bivsi slobodni ljudi, liberali, koji su kolateralna steta, ali i vrijedni svjedoci jedna sramne istorije, jednog casnog naroda i slobodarske drzave. Ko prezivi pricace!

    Slavko, tebi neka je srecan rodjendan, a nama ropstvo!!!

    Zivio!

  10. Srecan Rođendan

  11. Srecan rodjendan Perovicu

    ……Goran Radojevic sa porodicom

  12. Srecan ti rodjendan, ljudino. Sto godina zivio, zla ne vidjeo!

  13. Vuko Savov Vuckovic-Ridzvej said:

    Srecan rodjendan Sjale…na si ziv i zdrav,ti si covjek,ti si jedna ISTINA!
    Vuko Savov Vuckovic

  14. Najvecem crnogorskom sinu i borcu za istinu moga vremena, zelim ” srecan rodjendan ”.

  15. Pridružujem se čestitkama.

    • Zivjeli gospodine Perovicu, mnogo ste vise zasluzili a tek zaduzili sve nas od ove virtuelne cestitke !! Nadam se da ce doci dan da Vam se zahvalimo na borbi koju vodite za sve nas sve ove decenije !!

      Svako Dobro !!

  16. Igor Ulama said:

    Čestitke za rođendan, uz želju da kriminalna vlast Mila Đukanovića u Crnoj Gori ne doživi više nijedan.

    Igor Ulama
    i.u@k.st

  17. Signore Perovicu,
    Sve najbolje Ti zelim,dobro zdravlje i dug zivot….Zivjeli !!!!
    salve da copenhagen

  18. ćukošica said:

    Sretan rodjendan! Najveći si…!

  19. Srecan rodjendan i sve najbolje…

  20. Slavko,

    sto godina da zivis u miru i harmojiji, jer si vecinu zivota proveo u pokusaju vadjena izmeta iz šahte, ali vecina naroda se nikada nije mogla odvojiti od svog izvora, mislim šahte, bas kao sto su neki, poput navedenih gore, Markovica-releza, Aleksica, Seferovica, Martinovica, itd, na kratko izasli , ugledali svjetlost koju si im pokazao i istinu na koju si im ukazao, ali bilo je to njima malo i bezvrijedno, jer ipak svaka rijeka se svom izvoru vraca, a njiove vode se spustise opet u šahtu iz koje su izasle, da tamo vojuju svoje bitke i bore za centralno mjesto obavjestajaca, gdje se kuje nomenklatura u poretku izmeta… Ipak, ti si ostao pobjednik, jer nema veceg dara od slobode i udisanja istine sa vrhova planina , a njima treba cestitati, jer ipak nije lako biti izmet od izmeta i boriti se za ulazak u prvi red debeloga crijeva… Zivio sto godina, ljudino i gromado cvrsta , nepokolebljiiva i nesalomljiva…

  21. zivjeces vjecno! srecan ti rodjendan.

  22. Sonja Radosevic said:

    Srecno!

    Svako dobro Vama i Vasoj porodici !

  23. GOSPODINE, Peroviću čista desetka. hahaha! Ovakvi su oduvijek bili. Crnu goru, odnosno njenz vlast, rušiti sa relezama -markovićima,aleksićima. seferovicima, martinovićima /dujovčicima-desančicima/ terzićima. … pa to je suludo- Ovakvih ološi se nidje, ni na jednom mjestu, nije moglo pokupiti.Tu se ne zna ko je od koga gori. Kakve su im majke, očevi, sestre i braća?? Ološi,ološi i samo ološi!Prosto mi je žao da svoju energiju trošite na njih. Oni to ne zaslužuju. Bog će im to vratiti, kad se ne budu nadali. Sjetite se ko je njih ikada u lscg poštovao i imao lijepu riječ za njih. Niko. Od govana se ručak ne sprema. Govna se ugaze i govna zabazde, sa razlikom što ovi stalno smrde. Ovi su gori od najgorih otrova i smradova. Oni su smrdljani! Hvala vam na svemu što ste uradili za stanovnike i stanovnice! Tamo njima sve prokleto bilo. Veliki pozdrav i Bog vas čuvao!!!

Leave a comment