A great WordPress.com site

Postovani posjetioci bloga,
Zahvaljujem vam na komentarima,i najljepse vas molim da ostanemo u granicama pristojnosti, i dostojanstva, kakvi smo mi, malobrojni, ali pravi liberali, oduvijek bili.
Ovom prilikom se izvinjavam svojoj porodici, kojoj sam u protekle 4 i po godine, bio priredio pakao!!!
I necu vise!!!!

Comments on: "" (150)

  1. Sonja Radosevic said:

    Placene ubice su opkolile moj stan.

    Ovo je odista besmisao kakav odavno nije nikom priredjen i pakao.

    Sta su mi uradili sa zivotom, porodicom.

    Vjerujem da agent FBI u ambasadi SAD zna sve o ovome kao i Indira Catic, Njega valja priupitati za detalje.

  2. Sonja Radosevic said:

    Drzava Crna Gora nema pravo drzavne organe koristiti u svrhu vrsenja nasilja nad svojim drzavljanima kao sto je to plan u mom slucaju, nezabiljezenom na ovim prostorima.
    Kad kazem drzvani organi , mislim na policiju, vojsku I zdravstvene radnike koji su dobili naredjen da me nasilno hospitalizuju.

    Drzava Crna Gora nema pravo oduzimati zivot svojih drzavljana po zahtjevu stranih mocnika. Ko joj je dao ta ovalscenja?

    Trazim od kompletne javnosti da reaguje , da mediji prekinu smanipuacije, trazim da se odbije zahtjev inostranih mocnika ciju akciju je trazila Natasa Kandic, sefica takozvanog REKOMA ciji Statut je usvojen na prevaru 26 marta 2011.godine

    Zbog toga swo sma upoznata sa tim a REKOM ocijenila kao regionalnu prevaru sa ciljem relativizaije zlocina na prostorima bivse Jugoslavije, izvrseno je nasilje nada mnom I mojima.

    Trazim hitno da prekinete ostavisnu sudsku rasapravo o prodaji mog stana jer je donijeta odluka da se sudski postupak koji sam ja pokrenula-NASTAVI.

    Trazim da se svi clanovi I clanice Koalicije za REKOM izjasne povodom nasilja ,,humnitarke,, Natase Kandic I njenog mentora Tedora Merona koje se cini nada mnom samo zbog slobode govora.
    Ratni zlocinac Seselj je pusten na slobodu a Haski tribibunal i ,,mirotvorci,, hapse mene.

    Trazim da MUP, ANB , ZDRAVSTVENI RADNICI I VOJSKA ZAUSTAVE PLANIRANE AKCIJE PROTIV MENE.

    Ovo je sramota za koju cijeli svijet vec zna ali i zna ko stoji iza svega.
    Trazim da se medjunardona zajednica izjasni po ovom pitanju, jer su mocne sile dale zeleno svijetlo za ovo.
    Trazim da se zaustavi nasilje srpske populacije I ruskih tajnih sluzbi nada mnom te da se ovim povodom, mog sramnog progona vec godinu dana , izjasne osnivaci Haskog tribiunala, prije svega SAD ,ambasada SAD a, da se ograde ako ne podrzavaju I nijesu ucesnici istog.

    Trazim da se objelodani prevara prilikom usvajnja STATUTA REKOM A.
    Trazim da se stopiraju prirpreme mog opokljavanja i odvodjenja koje su u toku.

    Apelujem na sve svjesne ljude da reaguju, krajnji je cas,

  3. Sonja Radosevic said:

    Pozivam i prozivam nadlezne, ili savjesne , ako ih ima, da provjere koga su sada velike sile , srpsko rusko americkem, unajmile da maltretira moje dijete.

    Provjerite koga su unajmili humanitarci i djelioci medjunarodne pravde.

    Pakao su mi napravili od zivota, mojeg i mojih,
    .

  4. Sonja Radosevic said:

    Danasnja posjeta predsjednika Haskog tribunala Tedora Merona BIH samo jedan u nizu dokaza o njegovom ucescu u narucenom zlocinu protiv mene i moje porodice i namjeri da izazove novo krvoprolice na Balkanu

    Tragom istine o zlocinima, o zlodjelima pocinjenim na podrucju bivse Jugoslavije dodjoh do najveceg zla, do pitanja –da li je moguce da mi medjunarodna zajednica preko Haskog tribunala iI Koalicije za REKOM predvodjene Natasom Kandic, sudi I presudjuje zlocinom-ubistvom, otmicom , nasilnom hospitalizacijom proglasavanjem neuracunljivom, samo I iz jednog jedinog razloga – javno, slobdono kazane misli, rijeci.

    Tragedija je je tim veca ako se ima u vidu da je Haski tribunal oslobodio brojne pocinioce ratnih zlocina, poslednji primjer Vojislava Seselja, a na propast osudio mene I one koji su meni bliski.
    Pisala sam , istrazivala ratne zlocine ne sluteci da ce humanitarne organizacije, borci za zastitu ljudskih prava biti ti koje ce mi tesko presuditi.

    Pred licem cijele Crne Gore, sto ne reci I regiona , I svijeta, medjunarodni mocnici su uz angazman drzavnih institucija I pripradnika raznih konfesija , vrsili I vrse moj necuveni progon, iz istih razloga.

    Pitam se –da li je moguce da se ovo desava u zemlji u kojoj nije ratno stanje gdje svi sve I svakog znaju –I da svi cute.

    Pitam se sta je I gdje moj grijeh.

    Sta sam I gdje pogrijesila?

    Zasto ste se za borbu porotiv istine odlucili na tesku odmazdu a time moj slucaj I mene na tragican nacin ucinili poznatom diljem svijeta . U slucaj do sada nevidjen na ovim prostorima u mirnodopskom vremenu.

    Svi znaju, bolje I vise od mene, znali su prije mene ko stoji iza progona.

    Evidentno je bilo ucesce srpskog korpusa, cetnickog I ruskih slugu kao I
    drugih ,,snaga medjunarodne zajednice.

    Vise puta sam prozivala ambasadu SAD u Podgorici da se izjasni povodom mojih sumnji o ucesu u ovom zlu ali sve je gluho ostalo.

    Kako hajka u pravom smislu te rijeci traje od aprila a pokusaji unsitenja jos od ranije, trazim

    -Da me drzava Crna Gora kao svog drzavljanina zastiti.
    Trazim

    Da se opozovu svi pripadnici drzavnih institucija , MUP a, ANB a , Vojske CG I zdravstveni radnici koji ucestvuju u progonu , da se kazne svbi oni koji su ucestovali u teskim krsenjima ljudskih prava I teskim krivicnim djelima nad brojnim licima.,

    Trazim da se drzava , ako je drzava ,ponasa kao suveren na svojoj teritoriji , da ne izlazi u susret izvanjskim naruciocima likvidacija, nasilja, progona..

    Trazim da tuzilac Haskog tribunal Serz Bramerc objasni pravi razlog svoje prve posjete Crnoj Gori , oktobra ove godine.

    Trazim da Bramerc pojasni medjunarodnim pravom kako to u Crnoj Gori niko niije pocinio zlocin I nikome se ne sudi izuzev glasniku istine.,

    Trazim od predsjednika Haskog tribunal Teodora Merona da se oglasi javno, I ako nije dio ovog paklenog scenarija, da zaustavi moj progon.

    Trazim od clanica Koalicije za Rekom da se oglase , zatraze obustavu zlocina, objasne svoje vidjene REKOM a , Komisije koja tokom ulaska u zvarsnu fazu mog progonam ulazi I u finis svog formiranja.

    Trazim da mi se objasni kako je ,,POBEDA REKOM .a, proglasena 15 novembra, istog dana kada je planiran moj,,nestanak,, .

    Gdje god sam posla , na koja god sam vrata pokucala u drzvanim institucijama poruceno mi je,, dodji posle 15.novembra,,ako mozes,.,

    Petnaesti novembar je bio dan kada je odrzan Deseti forum o tranzicionoj pravdi , dan odredjen za ,,pobedu,,..Rekoma nad istinom.

    Da li je Komisija koja ima za cilj da broji zrtve rata na prostoru bivse Jugoslavije , odlucila da pod brojem jedan stavi mene –novinara koji je pisao o ratnim zlocinima.?

    Moglo je I moralo sve ovo drugacije, moglo se razgovarati sa mnom a ne svetiti mi se na najmosntruozniji moguci nacin.

    Moglo se pokazati na mom primjeru da se samo dijalogom rjesavaju konflikti I na taj nacin dokazati da putevi Balkana nijesu uvijek trasirani krvlju.

    Da li je moj grijeh u izjavi I tvrdnji da je cilj REKOM a relativizacija zlocina I izjednacavanje zrtve I dzelata u tokom rata , agresiji I genocide na prostoru bisve Jugoslavije?

    Pitam vas da li je skrivanje istine iz prethodnih ratova rezultiralo navedenim zlocinima?
    Sav moj grijeh , kada je u pitanju Koalicija za REKOM jeste u tvrdnji da je
    Prvo Nacrt Statuta a potom I Statut , usvojen u Beogradu 26 marta 2011 na nelegalan , nelegitimna nacin.

    Prvo- kroz veoma pazljiv odabir lojalnih pojedinaca I NVO organizacija koje ce glasati po preporuci glavnokomandujuce Natase Kandic , sto znaci sigurno usvajanje Statuta, pa potom preko glasanja jednog lica sa vise kartona pa cak i do prisustva NVO koje nemaju dodirne tacke sa ljudskim pravima I slobodama.

    Pitam –da li je istina najveci grijeh?

    Da li su moje analize o nepravilnostima u radu Haskog tribunal najrecitije potvrdjene upravo u samom Tribunalu –pustanjem Vojislava Seselja na slobodu.

    Pitam gospodina Teodora Merona –zasto ???

    Trazim od novinara sirom bivse Jugoslavije da se oglase, stiteci mene stite sjutra sami sebe od slicnog progona I zla.

    Dubine ovog stradanja su nesagledive, ali I obavezujuce – svi stradali tokom mog progona a bilo ih je od nejaci pa nadalje, nasilje je izvrseno nad mnogima, svi stradali obavezuju me , daju mi snagu da kazem istinu , jer iz tog razloga sam I sa tom misijom, ostala u zivotu,
    Da svjedocim , da se nikad I nikom vise ne ponovi.

    Trazim zastitu I reakciju javnosti koja je obavijestena I sokirana saznanjima kakav progon I tortura je izvrsena u maloj Crnoj Gori.
    Zastita I prestanak progona, bez daljih paklenih planova I vrebanja iza coskova , znacice da za svijet ima nade, da mozda ipak ima pravde, u suprotnom – svi su saucesnici zlocina I putnici poludjela planete koja se strahovitom brzinom priblizava apokalipsi.

    Dodajem da je progon poprimio vece razmjere, da mi je blokirana pristup stanu, da su pripadnici policije, vojske , sprskog korpusa , pojacali snage u cilju mog uklanjanja.
    Naocigled cijele javnosti.

    Zahtijevam od drzavnog vrha Crne Gore da zuastavi ovaj sramotni teror.

  5. Sonja Radosevic said:

    Ocekivala sam trun savjesti ili trun pravde povodom ovog otvrenog progona , nicega od toga , samo cutanje o zlocinu I trazenje metoda za dalji progon , unistenje.

    Namjesto zlocinaca , hoce da hapse I uklone svjedoka
    .Kako bi me destabilizovali iscenirano je utapanje jedne osobe u rijeci . Cilj je bio da povjerujem da je rijece o mom djetetu .

    U scenariju zlocinu utapanjem u-davljenjem tog nesrecnika ucestvovali su i pripadnici drzavnih organa Crne Gore –Srbi iz redova MUPa , ANB a , zdravstevni radnici I sluzbe za spasavanje.
    Sve su uradili kako zrtvovana osoba ne bi prezivjela. Da li je?

    U tom scenariju su ucestvovali Srbi iz grada iz koga potice ministar koji je nedavno podnio ostavku ,da li je I zrtva iz tog istog grada jer je , kako se iz izvjestaja moglo naslutiti ,,mjesto rodjenja odredilo njenu smrt,,.

    Postoje indicije da je ministar upravo zbog toga I podnio ostavku.. Ali zasto drzava cuti ako ona nije odobrila zlocin.

    Ovaj zlocin je utkan ili sakriven kroz pricu o ,,inficiranim bebama, u Bijelom Polju., Postoje osnovane sumnje da je ,,smrt bebe gusenjem, zapravo slucaj osobe koja je utopljena/

    Govorim o ovom slucaju iz vise razloga , prvo –da se razjasni ko stoji iza ovog zastrasivanja , progona I pokusaja uklanjanja , falisifuje se dokumentacija –licna dokumenta , zdravstvena dokumnetacija.
    Drugo, da se jasno zna ko je pripremio ,,scenarij,, utapanja-da se ne optuzuju neduzne osobe. Da Srbi u Crnoj Gori znaju da su njihovoi sunarodnici izvrsioci ovog cina.

    I pitam nadlezne organe –ko je dozvolio ulazak u Crnu Goru velikom broju lica sa kriminalnim dosijemom iz Srbije .
    Gdje mafija ,,skriva,, dokaze zlocina?. Mediji su saucesnici u svemu ovome.

    Ovdje je rijec o teskom organizovanom kriminalu ciji jedan krak finansira humanitrane organizacije i medjunarodne institucije.

  6. Sonja Radosevic said:

    Ja vas molim da zaustavite ova juzas.

    Ko god da stoji iz ovog je sramno,

    Iskljucili su mi struju, unistili mi dovod vode. Veceras su me cekali da zavrse ,,posao,,u mraku,u stanu bez struje.

    Prilaz do stana je blokiran izmisljenim radovima u ulici koja ide od Vezirovog mosta ka Danilovgradu.

    Ovo je cisiti lov.

    Ko stoji iza ovoga -ako je CIA i ako hoce da ruse Djukanovica preko leseva onda je ovo vise nego sramno.

    Indira Catic , iz Vasingtona je narucila moje ubistvo.,,Nespotojeca,, Indira Catic koja je i narucila moje saslusanje u ambasadi SAD preko agenta FBI.

    Osnovano sumnjam da je taj agent bio Zoran Brdjanin. Kazem sumnjam.

    Medju onima koji su vecars bili angazovani bio je i Djukanovicev dugogodisnji savjetnik zvani Baja, ,,cuvar,, umjetnina iz Dubrovnika. Sada je mislim penzionisan.

    Valjalo bi ispitati ulogiu Miska Djukica.

    Veceras su ,,vijecali,, lica sa sledecim registraskim oznakama-PG DU 02 -, 95 A 006.
    100 A 035 , 35 A 012, , 95 A 007 , Tu je bilo i vozilo sa reg oznakama BD AU 694,

    INepostojeca Iindira Catic stoji i iz zlocina pocinjenog u Sent Luisu, priej dva dana ona ili sluzba kojoj pripada.
    Samo nizu leseve

  7. Sonja Radosevic said:

    Firma,,Veletex,, u kojoj su pored Srba aktivni i stranci, postavila je video nadzor kako bi sprijecila da bilo ko doje da mi pomogne a ubica iz redova ANB a iz stana u ulazu otisao je da dovede egezkutore.

    Ovo je sramno. Ovo je bijedno. Ko je ovo dozvolio?

  8. Sonja Radosevic said:

    Postovani, upravo sam sve poedatke koje posjedujem o torturi koja mjesecima traje nada mnom, dostavila jednoj medjunarodnog orgznizaciji za zastitu ljudskih prava .

    Ostali su zapanjeni kolcinom nasilja, zastrasivanja i tezinom krivicnih djela.

    Oni znaju ko stoji iza ove strasne torture. Ja sam dosta istrazivala i lutala.
    Odgovorni ce uskoro biti privedeni licu pravde.

  9. Sonja Radosevic said:

    Upravo sam dobila informaciju da je Milo Djukanovic po naredbi Indire Catic, zene koja je u vrhu balkanskog narko klana, dao naredbu da njegove i njene dzukele krenu na mene.

    Ja mu porucujem-Milo Djukanovicu , iza tebe su ratni zlocini i mafija, iza Indire Catic 20 leseva.

    Vezi dzukele, zaustvai naruceno nasilje-silovanje i ubistvo.

    Milo Djukanovicu kad izadju svi detalji nasilja koje je tvoja policija i tvoji kriminaci pocinili nad mojoj porodicom , nece dobro biti ni za tebe ni za Indiruc Sejlu Catic

    Vezi kerove jer dosta je zuluma bilo. Ruke su ti vezane podacima koje o tebi i Branu Micunovicu ima Indira Catic, spikun jeden strane sluzbe.

    Jos nesto -posjedujem snimak nasilja nad mojim bliznjima koji su pocinili tvoji kriminalci.

    Ovo sto sad planirate , bice vam poslednje.

  10. Sonja Radosevic said:

    Prije nego napustim ovaj blog , duzna sam reci da su poslednje infromacije bile na neki nacin lakmus papir -test za ucesnike ove sramne torture.

    Pokazalo se da kolo vode esktremisti Srbi cetnici I ekstremisti iz redova maninskih naroda , da se zaigralo kolo da se nekom skine glava kako bi se izazvao opsti haos i novi sukob,,partizana,, i cetnika,,
    . Kriminalci su ti koji su izabrani da ,,ovjere,, zrtvu.

    Cilj je rusenje ove vlasti, ukidanje Crne Gore i BIH i stvaranje male velike Srbije.

    Igraci u ovom kolu koji spremaju prlovanje krvi zaigrali su na moju glavu , nakon sto su svoje obezbijedili gurajuci rezolucije u Evropskom parlamentu .

    Da dodam, sve ovo , sav kastig ne bi bio moguc bez podsrske struktura vlast

    Ujedinili se nesoji da unsite jednu zenu.

    No, imena su, kao sto sam kazala vec dostavljena na relevantne adrese sa danasnjim dodatkom – ime osobe iz tuzilstva koja je sakrila nalog vrhovngo drzavnog tuzioca da se ispita moja tuzba i ime ratnog zlocinca koji zivii u mojoj neposrednoj blizini sa laznim identitetom koji mu je izdao licno ratni zlocinac Dragan Kijac.

    Osoba iz tuziastva je Srbin iz Zete kod Podorice, zecanin.

  11. Sonja Radosevic said:

    Medijsko cutanje o torturi koja je vrsena vrsi se nada mnom, sramno je

    Ko stoji iz nasilja pocinjenog nada mnom i mojima , ako svi mediji cute?

    Cega i koga se plase? Zasto mislie da se nece naci u istopj situaciju ako moj slucaj nekaznjeno prodje?

    Obavjestvama javnost da akteri ovog zla ne odustaju – samo traze metod kako da me uklone.

    Na zalost , u tome im pomazu mediji koji su pod njihovom kontrolom,

    Zahtijevam da se zaustavi ova tortura .

  12. Sonja Radosevic said:

    Kako nemam drugog nacina ovim putem obavjestavam javnost da nemam fejsbuk profil vec godinama.

    Moj kompjuter zaplijenjen je pocetkom avgusta od strane onih koji su me progonili i organizovali simulaciju utapanja ili stvarno utapanje nepoznate osobe u rijeci.

    Sadrazaji sa tog komjutera zloupotrijebljeni su -objavljen je sadrazaj moje mail poste u magazinu,,Pecat,, sa kojim ja nemam bilo kakve dodirne tacke.

    Prema onom sto sma upravo saznala , sa tog kompjutera je i otvoren lazni fejsbuk nalog na moje ime.

    Mislim da osoba koja na blogger ba pise pod nikom ajni moze biti polazna tacka za pronalazenje racunata i sprecavanje daljih zloupotreba kojima mi se nanosi ogromna steta.

    Ne vidim drugi razlog zasto me traze policija i vojska.

    Osoba kod koje je moj kompjuter usko je povezana za vrhom MUP a ANB a i sa kriminalnim vrhom u Crnoj Gori. Svi oni ucestvovali su u mom progonu.

  13. Sonja Radosevic said:

    Dobro bi bilo da se o ovome izjasne u podgorickoj TV ,,Vijesti,,. Oni su na neki nacin povezani sa ovim zlom.

  14. Sonja Radosevic said:

    Podgoricke,,Vijesti,, su jedin objavile feljton i intervju sa Sejlom Jugo Turkovic.

  15. Sonja Radosevic said:

    Pod hitno trazim zastitu za sebe i moje bliznje od zlocinaca koji su se prepoznali kroz moju ispovjest . Hitro su reagovali i autmotaski me optuzili za ne znam kakav prekrsaj , vjerovatno zato sto jos disem.

    Drzavni organi nemaju pravo da nas otimaju , hapse i ubijaju po nalogu izvanjaca.

    Trazim zastitu domace i medjunarodne javvnosti kako bi se cula kompletna moja ispovjest.

    Sonja Radosevic

  16. Sonja Radosevic said:

    JEDNO JE JASNO – INOSTRANE SLUZBE SU NARUCILE MOJE UNISTENJE I TOKOM PROTELOG PERIODA UCINILE TESKA KRIVICNA DJELA, UBISTVA , KIDNAPOVANJA, PREBIJANJA, NASILJA RAZNE VRSTE, NAD MALOLJETNIM LICIMA I ODRASLIMA.

    UNISTILI SU SVE NA KOJE SU POSUMNJALI DA SU MI POMOGLI NA BILO KOJI NACIN

    Molim vas da zastitite , mene I moje,, koji ne smiju da kontaktiraju sa mnom.
    Zastite me da ispricam ovaj uzas koji je pocinjen nad neduznim ljudima. Da postavim pitanje svim ucesnicima ovog sramnog mucenja –ZASTO?
    Koja je krivica moja , djece, I svih onih koji su ubijeni I tajno sahranjeni tokom ovog perioda.

    Hocu da ispircam cjelovitu pricu ali I nakon svega strahujem da nekoga neopravdano ne prozovem .

    Tokom trajanja progona vidna su bila obiljezja srpskog korpusa, majice sa natpisima,, pravoslavlje,, prisustvo popova u haosima koji su pravljeni oko mene kako bi me opkolili , kidnapovali I unistili.

    Po podacima kojima raspolazem u teroru su ucestvovali pripadnici ruskih sluzbi u saradnji sa pripadnicima domaceg ANB a , MUP –a, kriminalcima.

    Ono sto je evidentno, nakon objavljivanja izvjestaja CIE jeste da sam bila zrtvom –ocevicem jedne od metoda opisane u objavljenom izvjestaju – scenarija utapnja ili pravog utapanja jedne osobe u rijeci.
    Pogledala sam fotografije na internetu I poklapaju se sa onim sto sam vidjela.

    Zato hocu da me zastitite, hocu da se obratim americkoj javnosti sa pitanjem da li su pripadnici CIE ucestovali u ovom teroru.

    Ovo je vrijeme u kojem se u Evropi I preko Balkana opet lome interesi istoka I zapada I kada su ocito nasi zivoti nevazni, vazna je teritorija.

    Ono cega se plasim I sto sebi jos ne mogu da priznam jeste da su u zlocinu ucestvovali I jedni I drugi .
    Ne mogu ovdje reci sta sam sve vidjela kao ni ono sto slutim , potiskujem sa nevjericom,
    Teski zlocin je nacinjen.

    Poslednje sto je prema meni licni ucinjeno a sto je tesko za povjerovati jeste da sam bila proglasena mrtvom I samo se cekao odgovarajuci cas da dosita zauvijek nestanem.

    Moja sahrana je bila planirana ,,usputno,,uz jednu drugu gdje je prisustvovao veliki broj kriminalnih lica iz Srbije, pitam se kako su mogli preci granicu, ko ih je I sa kojim ciljem pustio,

    Tragedija je sto nasilje I dalje traje a oni koji su ucestvovali u njemu hoce sada da me uklone kao vjerujem jedinog svjedoka brojnih zlocina koji su izvrsile inostrane tajne sluzbe ili domace sluzbe po nalogu izvanjaca.

    Moje svjedocenje je neophodno da bi javnost saznala sta se desava po Crnoj Gori, I kako se ljudi ubijaju a da niko za to ne zna.

    Ko je taj ko ima pravo narediti neciju smrt?
    Prema mojim saznanjima, u torture su ucestvovali pripadnici razlicitih nacionalnosti.

    Tragedija je u tome sto nije postojao ni jedan razloga da se zlocini pocine. Neko je ovdje napravio tesku podvalu I laz na moj racun.
    Ako je tortura pocinjena zbog mog pisanja , ovo je samo potvrda da je istina izrecena ali I da ona znaci smrtnu presudu.
    Zastrasujuce je da su zlocinci, ko god da su , najavili povratak , ponovo mucenje mene I mojih.
    To se mora sprijeciti. Ucesnici zlocina, nalogodavci moraju biti imenovani.
    Moje obracanje javnosti , tonsko, u pripremi je stoga mi je neophodno jos malo vremena i zastita mojih.

  17. Sonja Radosevic said:

    Kako ne bih vise uzurpirala ovaj prostor , te saznanjem da brojne sluzbe koriste slicne metode u obracunu sa neistomisljenicima, javicu se kada dodjem do apsolutne istine..

    Ostajem naravno pri tvrdnji da je srpski korpus bio non stop prisutan u tom progonu koji je imao za cilj destabiliazaciju moje licnosti kako bi se obezvrijedili i istrazivacki radovi o ratnim zlocinima pocinjenim tokom teskih sukoba na podrucuju bivse Jugoslavije.

  18. Sonja Radosevic said:

    Da li je ,,nepostojeca,, Indira Catic,, ciji sam pravi identitet otkrila zapravo komandovala privatnom akcijom CIE u cilju mog uniistenja ??

    Da li je iz tog razloga, jer ona je kako pisu mediji, urednica u ,,Dnevnom ,avazu,, toranj Fahrudina Radoncica u promotivnom spotu Barak Obame?

    Da li je upravo iz tog razloga, kako bi se sakrilo da su sa mnom razgovarali u amabasadi SAD u Podgorici , ambasador Crne Gore u Vasingtonu Srdjan Darmanovic nagradjen sa jos pola godine vrsenja iste funkcije>

    Da li je ovim srusen kredibilitet Bijele Kuce i SAD , jedna je osoba , kriminale proslosti, ukljucena u balkaski narko klan, pokrenula akciju CIE zbog svojih privatnijh interesa , naredila mucenje moje djece , moje i mnogi drugih osoba?
    Sonja Radosevic

  19. Sonja Radosevic said:

    Moje pretpostavke, iznesene u gornjem komentaru, veoma brzo su demantovali pripadnici ANB

    Iza cijele price stoji crnogorski ANB tacnije ispostava srpske BIE. Potvrdio je to licno blizak rodjak Zeljka Raznatovica Arkana , slavio je vecaras. ali prerano,

    Sigurna sam da onaj izvjesni Nikolic iz ANB a koji nije dozvolio da saznam ime osobe koja je provalila u moj stan , zna sve o mucenjju i napadima na moju porodicu.

    Osoba koja je upala u moj stan, prema nezvanicnim saznanjima povezana je sa Vucinicem i TV Montenom dok je njegova supruga uposlenica ZIKS a.

    Ovim zavrsavam , ako neko ima namjeru da me ukloni na bilo koji nacin, nastojacu da se oduprem.

  20. Sonja Radosevic said:

    Zamolicu gospodina Perovica , ako je u mogucnosti, da ukloni moje komentare

    Dosta se loseg desilo, , ne zelim da se proizvodi novo zlo

    Istina je da sam najmanje deset prijava napisala MUP u , da niko nije reagovao, tuziastvu takodje.

    Molila bih da se prestane sa daljim pritsicima, novim prijavama,i drugim metodama koje su primjenjivanje u proslih najmanje godinu dana.

    Sistem moze unisiti pojedinca ali ne moze ubiti istinu.

  21. Sonja Radosevic said:

    Otvoreni , nezapamceni teror se vrsi nada mnom i mojima,
    Pozivam i prozivam vrh drzave da zaustavi ovaj zlocin jer ce kod medjunarodnih organizacija personalno biti prozvani,.

    Ovo je nezapamcen teror, Djukanovicu, sklanjaj pascad mafijasku od mene i mojih, Licno ces odgovarati za ovaj zlocin,

    Postoje dokazi za sve.

  22. Sonja Radosevic said:

    Kako i dalje istrazujem zbog cega je organizovan ovaj teror i progon nada mnom, sve vise se cini da svi tragovi vode ka ratnim zlocinima tacnije ka i unistenju svih koji pamte i istrazuju ovu temu.
    Istina je na pomolu.

  23. Sonja Radosevic said:

    Tesko se dolazi do istine, nijesam mogla vjerovati da vanjske tajne sluzbe stoji iza mog progona,

    Nakon javljanja u program ,,Antene M,, jasno je daje rijec o izvanjcima..

    Program mucenja koji je objedanjen i dalje sprovode,

    Zahvalujem svima i molim vas za razumijevanje jer je ipak za nepoverovati da se protiv skoro pa anonimnnog pojedinca, poput mene , od strane jedne tako mocne sluzbe sprovode ove metode.

  24. Sonja Radosevic said:



    Da li je ,,sekretar,, americke ambasade ,,Andrej Popov, srpsko ruski covjek u toj ambasadi? Prema tvrdnjama koje je ranije iznio Nebojsa Medojevic , blizak je ekipi iz,,Mase,, Rocenu , ruskom lobiju.

    Da li je taj neki sekretar Andrej Popov smijenio prvog covjeka ANB a Bora Vucinica jer je u vrijeme Vuciniceve ,,ostavke, Djukanovic bio u Francuskoj? A samo predsjednik Vlade ima ovlascenje da smijeni sefa ANB a.

    Da li je Popov , koji ,,sastavlja crnogorsku vladu,, izvrsio nova naimenovanja u MUP u – Veselina Veljovica, postavio v.d ANB a Perunicica – viidno je poziciniranje , imenovanje prosrpskih kadrova i onih sa teretom ratnih zlocina ili organizovanog kriminala.

    Najbitnije , da li je ovaj navodni Amerikanac narucio terror , progon I nasilje nada mnom I mojom djecom.
    SAD I drazvni vrh Crne Gore, UDBA I KOS, moraju odgovarati za zlocin nad mojoj porodicom. Spremna sam da svjedocim .

    O pomenutom Popovu govorio je Nebojsa Medojevic , jos prije dvije godine. Evo dijela teksta objavljenog u podgorickim ,,Vijestima,,

    ,,Andreja Popov, kojeg funkcioner Demokratskog fronta (DF) Nebojša Medojević optužuje da radi za CIA, zaposlen je kao jedan od prvih sekretara američke ambasade u Podgorici
    Medojević je na svom Fejsbuk profilu prvi put imenovao Popova iako je ranije u više navrata indirektno govorio o osobi iz diplomatskih krugova koji utiče na dešavanja na političkoj sceni Crne Gore.

    Lider PzP-a je napisao da je službenik ambasade zapravo agent CIA koji kreira Đukanovićevu Vladu i da je on ”stvarni premijer kojeg predsjednik DPS-a sluša”.

    “U svakoj demokratskoj i suverenoj državi rezident CIA mora da poštuje zakone i da sa domicilnom službom komunicira preko oficira za vezu. Svaki svoj kontakt mora da prijavi, a njegove aktivnosti su pod prismotrom lokalne službe. Nažalost, u raspaloj Milovoj Crnoj Gori, ovaj Popov smjenjuje direktora ANB, vodi službu, pristupa podacima, formira vladu, upravlja Pozitivnom, diksredituje lidere opozicije, pravi vlast u NK, komunicra sa lokalnom mafijom, druži se sa najkorupiranijim agentima ANB iz Granda… vodi zemlju. On je pravi premijer koga Milo bespogovorno sluša”, napisao je Medojević.
    On je zaključio da “ako ga Milo sluša, ne slušam ga ja” i “mi druže Popov nikada nijesmo bili kolonija”.

    Previse je podataka koje posjedujem kao dokaze o nasilju. Sklanjajte dzukele od mene i mojih . Sve je vec publikovano.
    Cijeli svijet zna za ovaj zlocin . Djukanovicu , odgovarace tvoji i Popovi kriminalci iz ,,Mase,, UDBE i KOS a.

  25. Sonja Radosevic said:

    Obavjestavam javnost da bilo sta da mi se desi, nece biti slucajno , vec atak na moj zivot ovih koji su se prepoznali, koji stoje iza terora nada mnom i mojima.

    Kako je i region ,,prepoznao,, ko stoji iza svega, upozrovama vas i pozivam da me ostavite na miru.

    Istina je poznata. Samo cu je potvrditi.

    Sonja Radosevic

  26. Sonja Radosevic said:

    Da li ima bilo ko u ovoj drzavi da obavlja svoj posao i zaustavi ovaj nezabiljezeni teror- iz samog ratno zlocinackog vrha -mafijaskog, su izvrsioci.

    Jedan od njih je osnovao Crvene beretke.

    Visoki funkcioner SDB Srbije.

    Molim drzavu da zaustavi ovaj progon.. Nedavno su mi nanovo provalili u stan.

    Dokle?

  27. Sonja Radosevic said:

    Antiratni profiterti, okupljeni oko podgorickih ,,Vijesti,, ucesnici su prljave kampanje protiv mene. Oni su jedan zubac u mafijaskom sistemu. Slavisa Scekic, brat Slavoljuba Scekica ucestvovao je u izdavanju licnih dokumenata i oruznih listova pripadnicima takozvanog ,,zemunskog klana,, ,
    ,Vijesti,, koje su dio mafijaskog kola, jedine su na prijestol uzdigle prvo Nasera Keljkmendija a potom i objavile intervju sa Sejlom Jugo Turkovic
    Ovim putem demnatujem asocijacije ovih nazovi medija i porucujem da sam odlicno te da ce uskoro biti objavaljena imena ucesnika ove prijave zlocinacke kampanje.

    Uredjivacka politika ,,Vijesti,, ,,mirise na Marasevu kuhinju.

  28. Sonja Radosevic said:

    KANCELARIJI EVROPSKE UNIJE U PODGORICI I KANCELARIJI OSCE –DUNJA MIJATOVIC

    POSTOVANI, OBRACAM VAM SE KAKO BIH VAS ZVANICNO UPOZNALA SA NEZAPAMCENOM TORTUROM KOJA SE U CRNOJ GORI SPROVODI NADA MNOM I MOJIMA BLIZNJIMA UZ ZNANJE ZVANICNIH DRZAVNIH INSTITUCIJA VEC DUZE VRIJEME A INTEZIVNO OD APRILA PROSLE GODINE.
    U navedenom periodu sam se za pomoc obracala MUP u Crne Gore I Centru bezbjednosti Podgorica , Vrhovnom drzavnom tuzilastvu, Ministru unutrasnjih poslova Rasku Konjevicu , te navedenima podnijela veliki broj prijava koje su ostale bez odgovaraujuce rekacije koja je mogla sprijeciti pocnitelje teskih krivicnih djela , iz redova mafije , SPC –a I agencija za tajno pracenje, domace I izvanjske.
    U medjuvremenu sam saznala da sam pod tajnim nadzorom te da se vrsi nezakonit 24 casovni policijski nadzor.
    Takodje , pravosudne institucije kojima sam se obratila, tuziteljka Osnovnog tuzilastva u Podgorici Snezana Sisevic , odlozile su u fioku moju prijavu I mirno posmatrale nasilje .
    O svemu navedenom postoji uredna dokumentacija .
    Kako sam se u svom radu godinama bavila temama ratnog zlocina I organizovanog kriminala tako su se u Crnoj Gori ujedinili ratni zlocici I mafija , predvodjeni ispostavom SPC u Crnoj Gori a sve uz odobrenje zvanicnih institucija u progonu koji jos uvijek nije zaustavljen.
    U tom period pripadnici KOS a , crnogorske I srpske tajne sluzbe, policije, pojedinci iz SPC a , svi bliski vrhu mafije, pocinili su teska krivicna djela sa kojima je javnost djelimicno upoznata.
    Tokom ove torture vise lica je liseno zivota.
    Kako mi je poznato da su uslovi za prijem u evropsku porodicu naroda poglavlja 23 I 24 koja se odnose na pravosudje I postovanje ljudskih prava te da ste vlastima ukazali na problem bezbjednosti ili nasilja nad novinarima, iskreno se nadam da ce moj slucaj biti pazljivo razmotren I naci se pred poslanicima Evropskog parlamenta.
    Takodje se nadam Vasem brzom pozivu jer tortura ne prestaje te strahujem da nakon ovog dopisa vasim kancalarijama moja bezbjednost moze biti dodatano ugrozena.
    Isticem da posjedujem dokumentaciju kojom mogu potvrditi da je drzava bila uzponata sa nasiljem koje je eskaliralo u avgsutu prosle godine teskim krsenjem ljudsih prava I teskim krivicnim djelima.
    Ukoliko je bilo ko izvan Crne Gore bio narucilac ili ucesnik ovog nasilja, za sto postoje osnovane sumnje, , za povjerovati je da su drzavni organi upoznati sa tim za koga su odradjivali ovaj teror te se vjerovatno od njih moze dobiti ta informacija.

    Prema onom sto sam dozivjel i prozivjela znam da su ucestvovale i susjedne zemlje – spomenute u izvjestaju CIE kao zemlje koje su pruzale podrsku u mucenjima opisanim u nedavno objelodanjenim dokumentima o tajnim mucenjima koje je CIA sprovodila.

    Sa druge strane su u teroru ucestvovale BIA, KOS I SPC.

    U Podgorici, 21.januara 2015.godine
    novinar
    Sonja Radosevic

  29. ilija bakic said:

    Slavku i svim dosljednim liberalima srecan rodjendan LSCG!

  30. rajko zoric said:

    SRECAN RODJENDAN LIBERALI!!!
    Tuzna je Crna Gora, ne lici na drzavu vec na septicku jamu. Smrdi na sve strane, od vrha do dna. Ne mogu a da se ne prisjetim sve one olosi sto je bila u LS a izdala ga. Pocev od tvora od kotora, pa budvanske ekipe(od vesne pa do udbaskog smrada od purka), pa niksicke ekipe(od radodajke miljanic pa do pokojnika), pa podgoricke ekipe, cetinjske, itd, itd. Vise smrada mnogo nego u cijelom dps-u.Oni su formirani da budu guzicari, interes u prvom planu, ali LS je imao svetu misiju, a ipak toliko olosi je bilo u njemu. To je jos jedan dokaz da CG nije zrela da ide boljim putem, ona je potpuno zasluzeno septicka jama kojom je vladao u vrijeme momira bulatovica milosevic, a od tada brano micunovic. Cak ni visoki funkcioneri dps-a se nijesu nikada ni oko cega nista pitali, to sada i sveto marovic najbolje osjeca jer je postao obican branov otirac, jednak pok.filipu vujanovicu. Braca djukanovic imaju mnogo bolji tretman, jer su se kod brana za njih zalozili visoki cinovnici eu i amerike.

  31. Sonja Radosevic said:

    Ko ima pravo da nam uzurpira privatni zivot. Od pocetka prosle godine ,iz stana iznad mene , vlasnik Zorana Corlije, vrsi se potpuni 24 satni nezakoniti nadzor nada mnom,

    Ne znam zbog cega to rade jer nikakav zlocin nijesam pociniila. Ovo je postalo u najmanju ruku sramno. Ko i zasto krsi sva moja ljudska prava?

    Da je izdat nalog za moje pracenje slucano sam doznala prosle godine u tuzilastvu, pitali su me jesam li ja ta Sonja Radosevic .

  32. Sonja Radosevic said:

    Mislim da je krajnje vrijeme da se zavrsi ova nevidjena tortura protiv mene incirana od strane jedne izvanjske sluzbe a sprovedena preko UDBE I srpske BIE.

    Nasilju se mora stati u kraj. Brisanjem mog imena iz katastra te zabranom mojima najblizima da kontaktiraju sa mnom, pokusava se sprovesti moja potpuna izolacija kako bi me nepirmjetno,,unistili,,

    Jasno je, nakon svega, da je medjunarodna zajednica potvrdeia moja pisanje -dozvolila da Slobodan Milosevic ziv napusti Haski tribunal i nastani se u ,,sestrinskoj,, mu , Rusiji.
    Jer kako drugacije objasniti strasan teror sproveden prema meni i meni bliskima -cime sam zasluzila toliku pozornost , potragu i stvaranje sveopsteg haosa oko mene.

    Ne saopstavam ime inostrane sluzbe sve dok ne saznam ko finsnsira i ko je finansirao ogroman broj ljudi koji je iz Srbije , iz dijela BIH nastaloga na genocidu i sa Kosova dosao kako bi ucestvovao u dijelu terora koji se spprovodi prema meni .

  33. Sonja Radosevic said:

    Postovani prijatelji ovih dana su UDBA i KOS nastavili sa najgnusnijeim lazima o meni.

    Ovim putem vas molim da ne nasijedate na prevare .

    Moj jedini izbor , bio i ostao , je -castan zivot.

  34. TAKO JE SLAVKOOO!!! MILO DJUKANOVIC DA PODJE KA STO JE I DOSA – SA 50.000 ISPRED PARLAMENTA I SVI U GLAS: “MICI SEEEE!!!” SVE DRUGO JE MILOVA PROJEKCIJA I SVAKI IZBORI ZAJEDNO SA OPOZICIJOM SU MILOVA PROJEKCIJA!!! ZIVIO LSCG VJECNO!!!

Leave a Reply

Tag Cloud

